wtorek, 19 października 2010

zagadka nr 1229

dobrze, że są zjawiska, które pozostają niezmienne.
pozwala to na chwilę zapomnieć o "nietrwałej miłości rzeczy świata tego". poczuć się trochę pewniej wsród chaosu ciągłych przemian i przemijania, jakiego doświadcza człowiek...
do zjawisk tych, mam wrażenie, należy na przykład to:



co to, gdzie to?

Hrabia Piotr żyje krócej niż niektórzy, ale jednak zauważył niezmienność powyższego fenomenu. dlatego może upewnić się, że wiecznotrwały jest też rock and roll ;-)

10 komentarzy:

  1. że takie łatwe?
    nie, dlaczego wszystkie zagadki miałyby być mądralistyczne i dla sawantów (i sawantek)?
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To znaczy że mam w kolejnej dać kosz na psie kupy?

    OdpowiedzUsuń
  3. ech, to znaczy, że nie wiesz?
    tyle żyjesz już na tym świecie, i tego nie kojarzysz?
    a, może właśnie dlatego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem - nawet nie wiedziałem, że to jakiś unikat w skali miejskiej.

    OdpowiedzUsuń
  5. czy unikat, to nie wiem. wiem, że element bardzo charakterystyczny dla pewnego znanego miejsca OD LAT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może Park Kultury w Powsinie?

    Masz u mnie plusa za dobór etykiet zwanych tagami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłem w tym parku raz w życiu, więc faktycznie nie mam podstaw do stwierdzenia nieprzemijalności blaszanego grzybka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłem tam kilkukrotnie, ale nie przesadzę, jeśli stwierdzę, że ostatni raz ok. 10-11 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja tam bywam regularnie od jakichś przeszło XXX lat, i grzybki zawsze były.
    mam do nich za to duży sentyment i bardzo je lubię ;-)

    a propos, zauważyłem, że remontują pawilon przedwojennego klubu glofowego. zniknął charakterystyczny taras, ciekawe, czy powróci..

    OdpowiedzUsuń