niedziela, 10 października 2010

zagadka 1186 Fryderyk Barbarossa pisze pierwszy tom "Pana Wołodyjowskiego"

pozytywna energia, która przepełniła mnie dzięki nagrodzie za zagadkę nr 1179, spowodowała, że wybiegłem w sobotni poranek z domu bez płaszcza. biegłem długo przed siebie, a łzy (szczęścia) zalewały moje oczy. dlatego nie wiem, dokąd dotarłem...
zatrzymał mnie dopiero ten dziwny widok. kto pomoże zidentyfikować owo miejsce?



nu, a tiepier (23.14)?



Hrabia Piotr pomógł. w podzięce, zaśpiewa mu znana kapela weselna.



(niniejszym obchodzę mały jubileusz - setne zdjęcie zamieszczone w "Warszawskich zagadkach". gratulacje i kondolencje proszę przesyłać na poste restante Berdyczów 1)

8 komentarzy:

  1. Niestety, też nie wiem, dokąd dobiegłeś, gdyż w euforii tak wykadrowałeś zdjęcie, że nie ma na nim nic, co mógłbym rozpoznać.

    Wyobrażam sobie, jak prowadzisz oddzielny zeszycik, w którym notujesz każde wysłane zdjęcie, kto odgadł Twoje zagadki, czyje zagadki Ty odgadłeś, siadasz z ołówkiem w ręku i podsumowujesz, podsumowujesz, podsumowujesz...

    Wysłałbym Ci list z gratulacjami/kondolencjami, ale nie wiem, czy Poczta Polska dostarczy Ci go na 1 XI, czy może raczej w okolicy Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety... nie mam takiego zeszyciku...
    już chyba się nie odtworzy wszelkich statystyk.
    a to nawet nie jest setna zagadka, a setne zdjęcie.
    teraz, poniewczasie, myślę, że powinienem nazywać zdjęcia w ten sposób: 100.1186
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Domniemywując, że może chodzić o Lipków, poszedłem w odwiedziny do wujka Gógla. Wpisałem "Lipków", a tam głównie Święta Lipka i... Romuald Lipko.

    Czy to jest Lipków? Dobiegłbyś tam targany wielkimi pozytywnymi uczuciami?

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie Lipków. targnęło mnie w trochę inną stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyżbym teraz ujrzał Radziejowice?

    OdpowiedzUsuń
  6. "Get back" to chyba znaczy "Wróć do mnie"?

    OdpowiedzUsuń
  7. e?
    o ile całość nie brzmi "get back to where you once belonged"...

    OdpowiedzUsuń