poniedziałek, 2 stycznia 2012

2304

Ja z zagadką trochę nietypową.
Przeglądałam ostatnio kilka zdjęć ze zbiorów NAC i trafiłam między innymi na coś takiego:

http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/30624/d8ecd62e57fb5faa2120f22eca0a543c/

Jak widzicie opisane jest to jako: "Warszawa. Nierozpoznana ulica."

Ja tego również nie rozpoznałam, ale cóż to dla Was, Drodzy Zagadkowicze...

Dla utrudnienia nie wiadomo również kiedy wykonano to zdjęcie, ale podejrzewam, że albo niedługo przed albo niedługo po II wojnie.

Jeśli komuś coś świta to zapraszam do zgadywania.

9 komentarzy:

  1. chałupa świetna, ale nie mam bloodego pojęcia skąd ci ona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprawiłem numerację. Dzięki za zauważenie tego :)

    Ci, którzy mają sokoli wzrok pewnie zauważą adres na tabliczce adresowej na zdjęciu ;)

    Ja na razie nie wiem, gdzie to jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tu nie sokoli wzrok, a mikroskop potrzebny ;-P

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba z tym walić prosto do Zielińskiego. aczkolwiek to może być po prostu źle opisane i to nie Warszawa. albo co gorsza, coś pod.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pewne "podejrzenie". Tylko to nie będzie kamienica ale budynek użyteczności publicznej. Niestety, sprawdzić będę mógł dopiero w maju. Wytrzymacie zagadkowicze? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mamy inne wyjście?

    W sumie mamy - możesz napisać mi "na priva", a ja to sprawdzę jeszcze w lutym. Jeśli to będzie to, oczywiście wygrana będzie Twoja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Usuwam iksa, i uznaję zagadkę za nierozwiązaną.

    OdpowiedzUsuń