poniedziałek, 20 września 2010

zagadka 1094 - nic się ne wydarzyło. nuda aż strach.

cześć.
mam zagadkę tekstową.
było sobie pięć domów, najprawdopodobniej jednakowych. ustawione były w podkowę: dwa z lewej, dwa z prawej strony, jeden w głębi centralnie. były piętrowe, żółtawe, ze spadzistymi, bodajże naczółkowymi dachami krytymi dachówką. takie trochę familioki.
stały tuż przy dzisiejszej granicy Warszawy.

pytania:
gdzie to było?
co to było za założenie (dla kogo, kiedy zbudowane)? (ja nie wiem)
kiedy zniknęło z powierzchni ziemi? (nie tak dawno, ale dokładnie nie wiem)
dlaczego? (nie wiem!)

MichalJ wiedział o czym mówię, aczkolwiek nie ukoił mojego osłupienia i żalu po tym znikniętym zespole. może któś z Państwa coś słyszał i wie? albo co?
a w podzięce - MichalJ otrzymuje możliwość potańczenia do dźwięków z Katarynki.

6 komentarzy:

  1. Puławska 560 przy Katarynki. To nawet zabytek był... Znikło w 2002/2003.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak!
    czy dysponujesz jakąś szerszą wiedzą w tem temacie?
    a datę udało mi się ustalić za pomocą linjki czasu w Google Earth, która ma tę przewagę nad używaną (w takich wypadkach) ortofotomapą, że pokazuje stan z 2002, 2003 itd. słyszysz, Hrabia?
    no i to właśnie jeszcze stoi w 2002, a rok później zieje w tym miejscu klepisko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszę, piszesz dość głośno. A w tym całym gógiel-ercie to trzeba ściągać jakąś aplikację na dysk żeby to ustrojstwo działało?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem tylko tyle co tu:
    http://groups.google.com/group/pl.regionalne.warszawa/msg/b7d641d1870bb057?hl=en

    OdpowiedzUsuń
  5. Hr. - no tak. instaluje się toto jako osobny program. nie znasz? NO CO TY. przecież nawet w odrozgadnięciu paru zagadek pomogła mi funkcja "budynki 3d". nie mówiąc o obrazkach z Panoramio.
    se ściąg, se zainstal, ze zobacz!

    Michal - dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. NO TO JA. Se ściągnę i instalnę.

    OdpowiedzUsuń