niedziela, 21 marca 2010

Zagadka nr 524



Chwilowo nie mam ochoty na zagadkowanie, ale - by nie popaść w niełaskę Hrabiego - tak sobie bezpretensjonalnie walnę zagadkę, związaną ze zdjęciem, które wykonałem podczas zmiany warty przed Grobem Nieznanego Żołnierza.


Prosta zagadka, bo ja trudnych nie umiem zadać - i tak ktoś zawsze znajdzie odpowiedź poniżej kwadransa ;-) powiększcie sobie zdjęcie, klikając w nie.

Znajdźcie sześć różnic.

Nomad (5/6) i Qaro (1/6) poradzili sobie z zagadką i w nagrodę wygrywają wartę przed moim domem.

8 komentarzy:

  1. 1. Brak łańcucha na dole
    2. brak A nad Jordanem
    3. Brak kreski na górze przy 39
    4. Brak patki na betecie
    5. Flaga Indonezji \ Monako
    6. ne wim pane, ne wim

    OdpowiedzUsuń
  2. Nomad, brawo. Denerwuje mnie, bo na głównej stronie zagadek napisane jest "2 komentarze" a po wejściu widzę tylko jeden. Żesz w mordę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaa jak dodałem to już zobaczyłem drugi i tym samym zagadka rozwiązana. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa widzę ten dzyndzelek!! Kurde, a patrzyłem tam 10 razy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, ja nie zauważyłam różnicy we flagach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No, pół godziny to i tak szok. Ale nie będę więcej takich zagadek dawać, bo nie dotyczą one wiedzy o Warszawie.

    OdpowiedzUsuń