wtorek, 5 lipca 2011

1960 Urodziła się Beata Kozidrak. Personel szpitala położniczego w Lublinie podaje się do dymisji.


W zeszłym roku, co niektórzy zapewne pamiętają, taki autobus stał na Krakowskim Przedmieściu przy Traugutta. A ten gdzie stoi? W ramach podpowiedzi dodam, że nie na Krakowskim Przedmieściu przy Traugutta.

Podpowiadam

Nie wiem wprawdzie jaki związek ma Don Kichot z miejscem z zagadki, ale Er je odgadł i w nagrodę może policzyć błędy językowe i stylistyczne w tekście tej piosenki. W ramach bonusu wspaniała obsada teledysku :D

12 komentarzy:

  1. Obok fontann przy Wisłostradzie? Widziałem to gdzieś w ostatnich dniach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie tam. Ale dam podpowiedź, bo istnieje opcja, że ustawili tego więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyżby to było teraz przed Szkołą, w której miałem niebywałą acz krótkotrwałą przyjemność uczyć... Wiadomo Kogo?

    OdpowiedzUsuń
  4. PS autobusik jest ten sam, bo widać ubytek na górze, po prawej, uzupełniony jeszcze w zeszłem roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. PS 2 oczywiście chodzi o połać przed WIL PW.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, za późno weszłam na zagadki, bo nawet ostatnio parę razy przejeżdżałam w drodze w góry (parę, bo zrobiliśmy kółko) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie historyczny i zacny to egzemplarz.
    Oczywiście, chodzi mi o autobus.

    Miejsce jak najbardziej się zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  8. No to gdzie to w końcu jest?

    OdpowiedzUsuń
  9. No przecież Er napisał. Przed wydziałem Inżynierii Lądowej PW. A to nad trasą Armii Ludowej, niedaleko bardzo ładnego czarnego biurowca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ... oraz drugiego, złoto-czarnego. Złotego, jak łańcuch na szyi dresa na plaży, czarnego, jak skóra jego dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, jechałem tamtędy w weekend, ale za cholerę nie mogłem skojarzyć, w którym momencie mi to mignęło...

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jakiś samochód parkował i go zasłonił :)

    OdpowiedzUsuń