piątek, 13 maja 2011

1833 (uwaga na numerację - zagadka pożarta przez bloggera)



To ja jeszcze raz, bo mi się zagadka zachowała w czytniku.

Gdzie ta Matka Boska w dyskretnej woalce z siatki? Napis wokół usnąłem, bo jestem świnia. Zatem życzę powodzenia szukającym w Google "Matka Boska z napisem usuniętym przez Marcina".

PS Proszę uważać na numerację - teraz lecą wyższe numery bieżące, a ten jest zaległy, bo blogger daje i zabiera, niech się wśród płyt Krystyny Giżowskiej poniewiera.


To ja może podpowiem.


Podpowiedź - decydujące starcie.


Podpowiedź kolejna. Jesteśmy w Śródmieściu, poniżej Skarpy.

Podpowiedź kolejna. Ta kamienica stoi przy ulicy, przy której znajdują się głównie bloki osiedla, nazwanego tak samo jak ulica. Jest to Śródmieście Północne a wokół kręci się spora ilość mądrych ludzi lub takowych udających.


Specjalnie dziś pojechałem tam żeby zrobić podpowiedź, bo szczerze mówiąc wydawało mi się, że wszyscy to widzieli i że zagadka zostanie rozwalona w trymiga. A tu... no ale teraz to już musicie:

Link Matka Boska jest mniej więcej tam, gdzie wskazuje strzałka. Wystarczy podać nazwę ulicy.

H_Piotr rozgadł i w nagrodę może się wybrać do zepsutego świata.

9 komentarzy:

  1. Pozwoliłem sobie przesunąć Twoją zagadkę na właściwe jej miejsce.

    O ile dobrze pamiętam, ona nie była rozgadnięta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, nie była. I właśnie się przestraszyłem, że znów coś ją zjadło. Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niczem mi się to nie kojarzy. No, może z kamienicą na Pięknej tuż przy kładce i Sejmie...

    OdpowiedzUsuń
  4. nic mię te domy nie mówią, jak powiedziałaby nieodżałowana Młoda Lekarka.

    OdpowiedzUsuń
  5. żoliborzanka21 maja 2011 09:45

    Poszłam drogą dedukcji: ulica o nazwie takiej jak nazwa osiedla, Śródmieście Północne, poniżej skarpy - Mariensztat. Czy drogą dedukcji dotarłam do prawidłowego wniosku czy na manowce?

    OdpowiedzUsuń
  6. Uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    OdpowiedzUsuń
  7. A żeby było śmieszniej, też chciałem dać zagadkę z tym budynkiem, ale jeszcze go nie obfotografowałem, wskutek czego nie kojarzyłem szczegółowych detali.

    OdpowiedzUsuń