środa, 11 maja 2011

1825

Kto wie, co to jest?


Er i Hrabia mogą skleić zółwia ;)

8 komentarzy:

  1. plac Wilsona?

    PS to nie tak, że ja siedzę przed kompem non-stop i odpowiadam o 16.05 (taka godzina jest u mnie) na zagadkę zadaną o 16.08 (taka jest pod zagadką).
    właśnie wróciłem do chałupy z jęzorem do pasa, ale szczęśliwy, że wreszcie ciepło. sączę sorbet i przeglądam niusy.
    dobra, nie tłumacz się

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra, nie tłumacz się ;)

    Wygląda trochę jak rozpaćkana żaba.

    To jakieś logo "Stowarzyszenia Przyjaciół Placu Wilsona Przez Wu, A Nie Przez Eł"?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chodziło mi o plac Wilsona, nie o logo stowarzyszenia, ale rację macie oboje. Z tym, że stowarzyszenie jest nieformalne. Miałem cichutką nadzieję, że nie będziecie go znali i skupicie się na samy rysunku. Większość ludzi odpowiada "żółw" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mie bardziej żółw morski w pływie (no jak się mówi analogicznie do "w locie" lub "w biegu"?) od dołu (fotografia podwodna, rafy koralowe, te rzeczy).

    OdpowiedzUsuń
  5. no kuźwa, trafiłem do większośći :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak bardzo się przed tym broniłeś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. stowarzyszenia nie znamy, ale znamy pieprzony Żoliborz.

    OdpowiedzUsuń