środa, 11 maja 2011

1826. - Z połączenia Starej Częstochowy i Częstochówki powstało miasto Częstochowa.

Zagadka Roodego102 poddała mi pomysł na nową serię zagadek - z lotu ptaka, a konkretnie z orbity kosmicznej. Nie zeby kończyły mi się pomysły na "tradycyjne" zagadki - o nie, ale moze takie urozmaicenie przypadnie Wam do gustu.

Gdzie znajduje się taki wykwit polskiej myśli urbanistycznej? Co stanowi poszczególne granice wyciętego przeze mnie obszaru? Jeśli ulica, to która, jeśli nie ulica, to co?

H_Piotr.

MichalJ i Er niemal jednocześnie odgadli. A więc, jak wiocha, to na całego - podmiejska dyskoteka.

5 komentarzy:

  1. Kolej radomska, d. EKD, Włodarzewska, (hm, klik) Lirowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie tak daleko ulicy Urbanistów.
    granice - Włodarzewska, kolej (= pociągi) na linii radomskiej, dawny nasyp EKD i jakaś inna ulica - dawna miedza.

    OdpowiedzUsuń
  3. dzisiaj mam dzień spóźnień ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, obaj odpowiedzieliście dobrze!

    Erze - Lepsze 2 minuty, niż 2.5 godziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, tylko że tu odpowiadałem zanim wyświetlił się komentarz Michała. tam - na chama próbowałem załapać się na podium udając, że znam odpowiedź.
    ;-)

    OdpowiedzUsuń