wtorek, 31 maja 2011

teraz ja nie mogę dodawać komentarzy - grrrrr

Przepraszam za spam, ale nie mam gdzie tego napisać. Od wczoraj - zarówno pod Google Chrome jak i Firefoxem - nie mogę dodać komentarza. Mogłem wczoraj jeszcze do kilku blogów, ale do innych już nie. Dziś również nie mogę dodać do własnych ani do Zagadek. Nie wyświetla mi się pole do wpisania komentarza. Także chwilowo nie będę niczego odgadywał ani zamieszczał, bo nie mam potem jak tym sterować. Nie wiem na czym polegają usprawnienia, wprowadzane tu i ówdzie, ale coraz bardziej mnie rozkładają na łopatki.

7 komentarzy:

  1. Update: mogę dodać komentarz spod IE a nie mogę z FireFucks i Google Chrome.

    Hrabia może dodać komentarz z Google Chrome a nie może spod IE.

    Ja chcę do Tworek.

    OdpowiedzUsuń
  2. To zmowa producentów przeglądarek - dzielą rynek między siebie i uzależniają klientów od swoich produktów. Chciałem dodać ";)", ale nie wiem, czy byłoby to na miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zrobiliście to już dawno, ale na wszelki wypadek (bez gwarancji) spróbujcie tak:
    1) control+f5
    2) zamknąć stronę bloga i wyczyścić w przeglądarce pamięć podręczną (cache,w firefoxie to jest w narzędzia/opcje/zaawansowane/sieć) oraz ciasteczka (cookies, w narzędzia/opcje/prywatność).

    OdpowiedzUsuń
  4. to dziwne, zważywszy, że i Chrome, i blogspot należą do czebolu Google.

    jakby co, polecam Operę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja "Operę na życzenie".

    OdpowiedzUsuń
  6. W FFoxie pomogło u mnie ctrl+shift+del i zaznaczenie wszystkich opcji. Wtedy wróciło do 'normy' - zobaczymy na jak długo.

    OdpowiedzUsuń