piątek, 30 września 2011

2173_Na pólnocnym Atlantyku zaobserwowano pojawienie się ławic superinteligentnych tuńczyków

Miały pecha. Trafiły do puszki. Adresik poproszę.


Podpowiedź 1 (30.09.2011 18:35): Zasadniczo obszar jest magazynowy, choć może tam dotrzeć dosłownie każdy, bynajmniej nie w celach czysto eksploracyjnych i nie znajduje się na przedmieściach, a wręcz przeciwnie, powiedziałabym.

Podpowiedź 2 (03.10.2011 11:03): Może malownicza ruinka naprowadzi Was na ślad...Przypominam, że szukamy po prawej stronie Wisły :)


Podpowiedź 3 (04.10.2011 21:00): Dotarcie w okolicę megapuszki skutecznie skomplikowała mi podstępna zmiana nazwy ulicy Budowlanej na Matki Teresy z Kalkuty i mikroskopijnej wielkości tabliczki naprowadzające, porozwieszane w słabo eksponowanych miejscach. Nie tego spodziewałam się po firmie operującej w 44 krajach świata.

Puszkę namierzył Jacas24, a Er w chwili iluminacji przypomniał sobie, gdzie zdarzyło mu się zrobić zakupy. W nagrodę wyjątkowo długi spot.

38 komentarzy:

  1. Wygląda mi na Expo XXI, czyli Prądzyńskiego/Bema

    OdpowiedzUsuń
  2. A może oczy szczalnia Południe?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zimno. Ani szczalnia, ani południe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To się dopytam - jest to w ogólnie przyjętej (zasadniczej) treści miasta, czy też na jakiś magazynowych przedmieściach, tylko formalnie w granicach Warszawy?

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby nie te RURY, możnaby jeszcze wnosić, że to któreś piękne centrum hand-love.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda na którąś z elektrociepłeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi przypomina Macro na Młocinach ...
    Tak od zaplecza, tylko teraz trudno mi to zweryfikować.

    OdpowiedzUsuń
  8. I am I - rozwaliłeś mnie :) Odpowiedź w podpowiedzi.
    Er - nie love.
    Cryo - nie ele i nie południe.
    Weldon - i północ też nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmmm... chyba jedyny obszar magazynowy w okolicach 'centrum' jaki znam, który nie jest ani na południu ani na północy, ani nie jest centrum handlowym, ani nie jest przy Prądzyńskiego/Bema/Kolejowej/Ordona/Jana Kazimierza, to okolice Urzędu Gminy Włochy. Ale to i tak raczej bliżej przedmieścia niż śródmieścia, no i w sumie trochę na południu też ;) Myślałem jeszcze o zapleczu Powązek (tak od Obozowej/Ostroroga), ale też chyba nie tam.
    No, chyba że to jest po praskiej stronie Wisły, to nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie północ,południe.. to wschód..zachód..?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kruca, jestem przekonany, żem to widział. Tylko za nic nie wiem gdzie, pierwsze skojarzenie miałem też z Expo.

    To jest nowiuśkie, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  12. I am I - trafiłeś w sedno. Warszawa ma też tę drugą, praską stronę :)
    Cryo - jak tak patrzę na mapę, to nieomalże środek.
    Rmikke - nie Expo, wiek nieznany :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie już nic więcej w tej chwili nie przychodzi do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie jest to-to tak w bok od Księcia Ziemowita, między torami, jakaś Zabraniecka czy cuś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeszukiwałem te rejony na gógielmopsie, ale nie znalazłem. Może zbyt pobieżnie szukałem...

    OdpowiedzUsuń
  16. Też myślałem o Targówku Fabrycznym, tyle że to jednak nie jest "nieomalże środek" mapy IMHO. Zresztą, zależy skąd prowadzić linie do przecięcia się w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ato nie jest czasami w Ogrodzie zooooolofilozoficznym..:)

    OdpowiedzUsuń
  18. :O... tutaj odp.. pokazała się...u imć Hrabiego Piotra nieeee czyżby..prewencyjna cenzura???

    OdpowiedzUsuń
  19. ta, a w środku największy okaz tarantuli: rozpiętość ramion (!) 16m. karmiona czym... popadnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dla mnie poproszę to samo, co dostali koledzy powyżej.

    OdpowiedzUsuń
  21. "czyżby..prewencyjna cenzura???" - odpowiedziałem w mejlu i pod zagadką 2166.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo przepraszam, ale nie rozumię i nie wiem czy też chcieć... Staf chyba mocarny. Nie na mój wrażliwy żołądek ;)
    Nie Targówek, nie Ziemowit, nie Tesco I NIE CENTRUM. Proszę nie czepiać się słówek. Nieomalże, to nieomalże... Fotek więcej nie będzie, ale spróbuję podpowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mapy gugla miewają felerną aktualność, a piasek na na pierwszym zdjęciu sugeruje, że ten baniak (?), silos(?) czy co to tam jest, powstał niedawno, kto wie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aha! Staniewicka 5, wiedziałem że tam za płotem jakieś tory idą.

    OdpowiedzUsuń
  26. faktycznie ,przy Tesco też są podobne baraki..ale ogrodzenie mnie nie pasowało.. Staniewicka to teren po byłej zajezdni MZK

    OdpowiedzUsuń
  27. faktycznie ,przy Tesco też są podobne baraki..ale ogrodzenie mnie nie pasowało.. Staniewicka to teren po byłej zajezdni MZK

    OdpowiedzUsuń
  28. no kużwa, coś mi ten old-fashioned magazyn przypominał. to tam się odbiera graty z Ikei na Targówku, tak? byłem tam ze dwa lata temu. i myślałem, żeby wrócić i obadać sprawę...

    OdpowiedzUsuń
  29. No wreszcie - gratuluję spostrzegawczej ości!

    OdpowiedzUsuń
  30. Trafiony-zatopiony! Jacas24 wcelował :)
    Er spiesz się, podobnież od stycznia magazyn IKEA będzie w Markach ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cholewa, a chciałem napisać, że to może między Odrowąża, a torami PKP Praga - zaliczyłabyś mi wtedy taką odpowiedź? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A nagroda strrrasznie fajna (tylko muzyka odbiega od jakości tej nagrody).

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli tylko udałoby mi się wydedukować, które to tory PKP Praga, to kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. "Er spiesz się, podobnież od stycznia magazyn IKEA będzie w Markach "

    strasznie się martwię...
    na szczęście gratów mi nie trzeba.

    OdpowiedzUsuń