wtorek, 27 września 2011

2169_ofiary z ludzi stają się top-trendy

gdzie jest taki domek?












27IX20112019

brzydki domek stoi przy ulicy, którą nazywam warszawską Lombard Street, nieopodal kompleksu parków. ale jaka metropolia, taka Lombard Street, jakie Haight-Ashbury, tacy... hippisi. ;-)

28IX20110808

Kolektorska byłaby dobrym szczałem, gdyby to nie było na przeciwnej półkuli.
Lombard Street, miałem na myśli ten jej najbardziej znany kawałek,
hippsi, miałem na myśli tzw. ludzi luźnych, albo amatorów be-in w parku przy piwku, ale tych można spotkać wszędzie.
podpowiedzi należy traktować z dużą dozą przymrużenia.

29IX20111024

oto, co ałtor miał na myśli. niepodobne? jak to?! ;-)









I am I zgadł, i jako zasłużony kanoniarz otrzymuje kanon.

17 komentarzy:

  1. Czy to nie jest czasami Kolektorska?

    Jakoś podobnie jest w Kaskadzie, zaraz przed kładką dla pieszych przez Trasę Toruńską ...

    OdpowiedzUsuń
  2. też słyszałem o tym fenomenie, ale to zgoła nie tam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak z ciekawości czystej - jak widzicie takie coś, o urodzie co najmniej dyskusyjnej, to fotografujecie z myślą o zagadkach?

    OdpowiedzUsuń
  4. rozumiem tę aluzję, którą można przełożyć na cytat z "Piszczyka": nie przynoś mi takich gówien.
    ale na to mam w zanadrzu odpowiedź, jest nią:
    http://warszawskiezagadki.blogspot.com/2010/03/x-zagadka-nr-505.html
    ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Parki i hippisi to okolice Lennona, ale Lombard Street ....?

    Nie pasi ... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. E nie, aluzji żadnej nie było, tak z czystej ciekawości się pytam, bo u siebie obserwuję takie ciągoty - tzn. dla własnych potrzeb pewnie bym nie zrobił zdjęcia, ale na zagadkę byłoby akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jeszcze apropą zanadrza - tamto zdjęcie zrobiłem dla się, bo chałupka była brzydka okrutnie, ale w śniegu malownicza - zagadka urodziła się później :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha - ten podpowiedziany Lombard by mi pasił na Wolumen, jak już, i parków w okolicy dostatek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak, czasem robię zdjęcie jedynie po to, aby dać zagadkę, robię od razu tez kilka zdjęć na ewentualne podpowiedzi, bo System Oceny Trudności Zagadek mi świruje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do Lombarda ... du, to Polska jest kręta ... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale nie jedzie z góry na dół.
    chyba, że nie chodzi Ci o ulicę na Siekierkach, a o ogólne stwierdzenie po części tłumaczone z łaciny. a zły to ptak, co własną matkę kala!...
    to ja przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. O Siekierki :D

    W sumie to idzie: z góry (mapy) w dół ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. kręta jest też - jak sama nazwa wskazuje - Wirażowa, ale nam jom prostujom, przekuwajom, kawałkujom i jeszcze Bógwico robiom tam.

    w każdym bądziu - to nie tam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hehe, "prawie jak San Francisco" ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehe, no to ja wim, choć w sumie przypadkiem - to jest Boryszewska pod numerem 15, faktycznie łobok Morskiego Łoka

    OdpowiedzUsuń