czwartek, 17 marca 2011

zagada 1686 traktat Grzymułtowskiego, Kijów już nie wróci do macierzy

szukam szczotki.


w odzyskaniu szczotki mógłby pomóc mi Mysliveček,

ale nie wiem, jak jest "szukam szczotki" po czesku.

(wiem, że nie należy tu ufać podobieństwom pomiędzy czeszczyzną a polszczyzną. ną, ną, ną!)


w odzyskaniu szczotki mógłby pomóc mi Mysliveček, bo sam trochę boję się tam iść.


Mysliveček wystawił Hrabiemu Piotrowi ulicę, a MichałJ odbył wirtualną podróż po Polsce, żeby ustalić adres.

dla nich zatem - czeski hit sprzed 20 lat.

10 komentarzy:

  1. Czy to może ulica Aleksandra Wilcza?

    OdpowiedzUsuń
  2. To trochę wygląda jak ten blok na wspomnianej przez Piotra ulicy Wilcza, który znajduje się między Kruczą a Marszałkowską, vis a vis komendy policji. Na komendzie nigdy nie byłem, ale obok przez lata znajdowała się całkiem przyzwoita cukiernia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie, to odcinek pomiędzy Kruczą a Mokotowską (dokładnie mówiąc Wilcza 9a), na dole tej kamienicy jest spożywczak. Notabene ta siatka zniknęła kilka dni temu, elewacja poszła do remontu. Mam nadzieję, że obędzie się bez 'styropianizacji'.... poniżej zdjęcie dokumentujące ostatni stan kamienicy, zrobiłem je 8 marca

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, i tu się mylicie.
    to znaczy, nie myli się Hrabia Piotr, bo asysta Myslivečka w istocie dotyczyła Wilczej ulicy, lecz nie są to przestrzenie przez Was wskazane.
    wobec tego, poczekam jeszcze ze zdjęciem Iksego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na norcu przypomina Wilczą 65.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie o tę mi chodziłło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale strzeliłem babola...........

    OdpowiedzUsuń
  8. nie bój nic, z tej perspektywy wszystkie kamienice są czarn... jednakowe, zwłaszcza te z siatką ornamentochronną ;-)

    OdpowiedzUsuń