sobota, 26 marca 2011

1710 Nancy Sinatra przymierza po raz pierwszy kozaki do biegania po lesie

Gdzież?

Oczywiście, jesteśmy w Śródmieściu.

Ustaliwszy, że:
- nie jest to Nowy Świat
- nie jest to Canaletta
- nie jest to Filtrowa
- nie jest to Powiśle
- nie jest to Zakroczymska
- nie są to okolice Al. Ujazdowskich ani Mokotowskiej

...czas na podpowiedź.


Ście się uparli, to teraz już kto pierwszy...

Mawachovia była pierwsza i specjalnie dla niej Nancy Sinatra przejdzie w białych kozakach po lesie i pod wodospadem.

20 komentarzy:

  1. Kojarzy mi się z dwoma miejscami. Albo tyły Nowego Światu (strony parzystej, koło Chmielnej), albo tyły placu Teatralnego - ul. Canaletta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się kojarzy z Filtrową...

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam syndrom wżtgwang... Zakroczymska???

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mam straszliwy atak WŻTNW.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, dziękuję, to nie boli tak, jak WŻTWANWG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, taki późny klasycyzm (zapewne czasy Królestwa Polskiego) jest strasznie mało charakterystyczny. Też mam syndrom WŻTWANWG...

    OdpowiedzUsuń
  7. ejże, Królestwa.
    zakładam, że pierwsze zdjęcie to tył budynku, a drugie to przód, zatem sądząc po wielkości i kostiumiku z naleciałościami neorenesanowymi, to conajmniej druga połowa XIXIXIXIX-go wieku.

    jakieś Śródmieście Południowe, typu okolice AL. Uj., Mokotowskiej?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tam. Tak, to oczywiście przód i tył tego samego budynku.

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja pierwsza...Plac Grzybowski

    OdpowiedzUsuń
  10. No jasne. Przecież to było wiadomo od samego początku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wstałam godzinę za późno, żeby zgadnąć.. To przez tę zmianę czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, chyba jednak Królewstwo Polskiei pierwsza połowa XIX wieku.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, koniec końców druga: "około 1860 - dobudowano piętro oraz zlikwidowano przejazd między kamienicami".

    Królestwo nie miałoby takich gabarytów i płaskich dachów (w "mieszkaniówce", rzecz jasna) ;-)

    OdpowiedzUsuń