piątek, 25 marca 2011

Zagadka nr 1707. - Prymas Stanisław Szembek ogłosił bezkrólewie! Na na na na naaa naaaa!

1. Gdzie stoi ten pomnik obecnie (gdzie dokładnie, w jakim mieście i państwie)?
2. Gdzie stał 60 lat temu (gdzie dokładnie, w jakim mieście i pańśtwie)?
3. Gdzie stał 65 lat temu (gdzie dokładnie, w wjakim mieście i państwie)?
4. Gdzie stał 80 lat temu (gdzie dokładnie, w jakim mieście i państwie)?
5. Gdzie stał 100 lat temu (gdzie dokładnie, w jakim mieście i państwie)? H_Piotr.

Er odgadł i może obejrzeć niesamowity pojedynek. A może ktoś poratuje i wspomoże odpowiedź na podpunkt nr 2.?

4 komentarze:

  1. 1. Targ Drzewny, Gdańsk, RP
    2. Wilanów, ogród (ale nie wiem, w którym miejscu dokładnie), Warszawa, RP
    3. Wały Hetmańskie, Lwów, ee...ZSRR?
    4. Wały Hetmańskie, Lwów,RP
    5. Wały Hetmańskie, Lwów,Austro-Węgry

    chyba o taki zestaw odpowiedzi chodziło Autorowi zagadki...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, własnie o taką odpowiedź mi chodziło. Chociaż przyznam, że liczyłem na to, że ktoś będzie wiedział gdzie DOKŁADNIE w ogrodzie wilanowskim stał ten pomnik.

    A może ktoś wie i mnie poratuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. w albumie "Wilanów" nic nie znalazłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałem kiedyś (dawno temu) zdjęcie pomnika w Wilanowie, ale też nie mogę go teraz znaleźć.

    OdpowiedzUsuń