niedziela, 28 sierpnia 2011

2067 Syrenka na gazie


Z jednej strony to musi być masówka, bo jest tego kilka przy jednej ulicy. Z drugiej strony nie zauważyłem takiej na żadnej innej ulicy. No to gdzie mogłem taką złowić?

Podpowiem, że przy tej ulicy można zobaczyć co najmniej sześć innych, różniących się od siebie syrenek, z czego jedną na wysokości głowy, drugą trochę nad głową a cztery jeszcze wyżej.

H_Piotr wie, gdzie jest duże zagęszczenie syrenek, niech więc posłucha sobie staromodnego brzdąkania.

8 komentarzy:

  1. na Królowej Aldony, na Saskiej Kępie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem wącham kratki wentylacyjne metra, ale skrzynek gazowych jeszczem nie wąchał. Może pora zacząć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Er - serio tam są takie? Pytam na poważnie, bo ja widziałem tylko w jednym miejscu po lewej stronie Wisły.

    H_Piotr - wąchanie skrzynek gazowych może doprowadzić do zupełnie innych doznań.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie... to był strzał, liczyłem, że a nuż się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Udaje coś zabytkowego, do tego duża liczba syrenek - to sugeruje okolice Starego Miasta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hrabio - to JEST Stare Miasto a teraz powiedz, na jakiej z jego ulic można zobaczyć kilka różnych syrenek na różnej wysokości (i nie mówię o drzwiach katedry).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo duże zagęszczenie syrenek/m^2 jest na Szerokim Dunaju.

    OdpowiedzUsuń
  8. No i o tę ulicę chodziło.

    OdpowiedzUsuń