czwartek, 25 sierpnia 2011

2057

Gdzie to? :)  



  Marcin właściwie wytypował tył.

11 komentarzy:

  1. hardkor.
    nie mam pojęcia, ale pewnie zara ktoś rozgadnie ;-) tak to jest z hardkorami.
    obstawiam "dzielnicę ministerialną", czyli pas pl. Trz. Krz. - Chałubińskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gupia sprawa, bo mam potężne WZTWTNWG... Hoża?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam to samo :)) a to nie jest dawne kino Śląsk?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie poznaję - brak kratki wentylacyjnej uniemożliwia identyfikację miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to - brak? przetrzyj lima.

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest miejsce, które się często mija ale nie skręca w bok tylko idzie prosto. Poza tym Marcinie, ja tam widzę kratkę wentylacyjną ;P

    Niestety nie mam innego zdjęcia. Nie Hoża i nie pas Chałubińskiego/Plac 3 krzyży. Gdzie było kino Śląsk?

    OdpowiedzUsuń
  8. Empik przy de Gaulle'a? Też wiem, że wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie nie, aczkolwiek spośród zgadujących odległościowo jesteś najbliżej :)

    Podpowiem, że to jest przy ciągu pieszym pomiędzy budynkami a nie przy ulicy, bo chyba moja podpowiedź w zagadce została zignorowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to jest taki pasażyk na tyłach placu Powstańców Warszawy? Niedaleko tego niebieskiego kloca?

    Lav, kino Śląsk czyli Iluzjon było na Wspólnej niedaleko placu + + +

    OdpowiedzUsuń
  11. Marcinie, dobrze kombinujesz. Właściwie mogę Ci to zaliczyć, bo to faktycznie na tyłach, dokładnie na tyle kwartału zabudowy.

    OdpowiedzUsuń