wtorek, 23 sierpnia 2011

2054 - znów po prośbie i bez odpowiedzi i znów "W labiryncie"



Wrzucam (zanim usuną) kolejny kawalątek serialu "W labiryncie". Nagrałem z tv aparatem, więc jakość jest, jaka jest, ale nieważne. Oczywiście, chodzi mi o lokalizację.

Obstawiam okolice Muranowa. Ba, na początku wydawało mi się, że na początku to blok przy Andersa (podobny wzorek, naprzeciwko stał kiedyś pomnik Nowotki a teraz jest wywietrznik metra) od strony zachodniej, ale nie pasuje mi otoczenie.

Zapewne rozwiązanie jest bardzo proste, ale ja nie mogę na nie wpaść, więc będę wdzięczny za naprowadzenie mnie na miejsce, z którego wykonano te ujęcia. Zdjęcia powstały w 1989 r.

Cryo przesłał mi wyniki na maila za co pięknie dziękuję - dla zwycięzcy stosowny kawałek.

8 komentarzy:

  1. Czyżby znowu powtarzali serial??? ,mieszkam w tych okolicach na Muranowie ale układu z budką zieleniaka nie przypominam sobie.. może bliżej Jana Pawła?? podobny układ zabudowania był na Marszałkowskiej...cryo

    OdpowiedzUsuń
  2. ja cie kręce, ale PŁASZCZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy - na Marszałkowskiej,ale gdzie?
    Er - wydrukuj to sobie i idź do krawca, na pewno się zgodzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. przypuszczalnie wiem gdzie to jest ..na 80%,w weeeeeeeekend namacalnie sprawdzę - 20 lat w labiryncie :).....cryo

    OdpowiedzUsuń
  5. Cryo, jeśli Ci się nie uda(ło) w weekend, daj cynk gdzie to może Twoim zdaniem być - przejeżdżam codziennie przez Centrum, mogę sam iść i sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po wieczornej bez komarowej(niemożliwe) wiwisekcji :) wyniki przesłałem na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. A zainteresowanym, bo Cryo nie napisał tu, gdzie to jezd, przekazuję iż to Wałowa przy Franciszkańskiej. A myślałem, że to przeciwna strona Andersa i tam się zagłębiałem. Dzięki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń