sobota, 26 czerwca 2010

Zagadka 756




Wszyscy dają jakieś wywalone w kosmos zagadki, to ja coś prostego.



1.GDZIETO
2. Co jest napisane dalej?

Podpowiadam dobę później, bo niezliczona ilość zera odpowiedzi świadczy o tym, że:
a.wszyscy wyjechali
b.nikt nie wytrzeźwiał
c.jest za trudno


Podpowiedź jest taka - to wyrażenie nie jest uciętym przeze mnie kawałkiem wyrazu:
No i głowę trzeba zadrzeć trochę...

Er (lokalizacja) i Hrabia_Piotr (napis) muszą podzielić się I nagrodą. Wobec tego Er dostaje C2H a Hrabia 5OH.

5 komentarzy:

  1. zaraz, zaraz, gdzież to jest wysadzona na ścianie tablica Mendelejewa? Na / koło Riviery, od Polnej, nieprawdaż?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej jest napisane "Ra", a potem "Aktynowce".
    Jest to wschodnia elewacja DS Riviera. Nie dalej jak wczoraj rozważałem danie takiej zagadki :) Serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. a to jest Frans (nie mylić z Fiszerem)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie nie było ;) Ale faktycznie, przeszło mi TO przez myśl, gdy zobaczyłam podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń