wtorek, 18 października 2011

Pasta Świętokrzyska zostaje zastrzeżona jako nazwa regionalna. Zakłady Wytwórcze Past nie nadążąją z produkcją

Jajako zawodowy doręczyciel zagadek banalnych zagaduję banalnie - cóż to za ulicę widziem na tem oto obrazku?

Myślałem, że pójdzie jak z płatka, no ale w sumie i tak poszło bardzo dobrze - zwycięzcą zostaje maresuav przy wydatnej pomocy qaro. W nagrodę dla obojga, jak i szeroko zgromadzonej publiczności wielojęzyczny miks, odpowiadający okolicy wykonania zagadkowego zdjęcia :)

12 komentarzy:

  1. Kupiłeś jednak helikopterek z aparatem? czy jednak wysoką drabinę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu podskoczyłem z wrażenia i zachwytu nad urokiem tego miejsca :)
    Na szczęście, póki nie robię porównań "było/jest" to kompozycję mogę sobie wybrać dowolną, a nawet nie muszę czekać, aż spadną liście (choć tu akurat zaczynają spadywać ;)

    A tak już bardziej serią - wysokość miejsca wykonania zdjęcia to rodzaj (drobnej) podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zezwiaduktu Mostu Poniatowskiego zrobione, czy jak to nazwać, ergo Łotewska jakaś czy inna Estońska lub Finlandzka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna z trzech faktycznie - wystarczy spojrzeć na mapę. I poproszę o odpowiedź, bo to ja tutaj jestem od zadawania pytań :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, jak spojrzenie na mapę miałoby mi w czymkolwiek pomóc, więc niech rozgadnie kto inny.

    OdpowiedzUsuń
  6. To podpowiem rzecz zdawało mi się oczywistą - tylko jedna z tych ulic widziana z perspektywy Poniatowskiego jest 'ślepa' w tym miejscu z lewej strony zdjęcia (od wschodu, dla ułatwienia).

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska nagroda! :) Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czułam, ze znałam ten kadr tylko nie mogłam sobie przypomnieć skąd :)

    OdpowiedzUsuń