środa, 27 kwietnia 2011

1788. - Sto tysięcy karuzel kosztował - trzykroć bym dołożył, by Stanisław skamieniał, a Jan III ożył.

Gdzie to jest? H_Piotr.

Podpowiedź I (27 IV, 23:45) Jest to palarnia dla pracowników. Zdjęcie zrobiłem przez szybkę. Budynek pochodzi z lat 60-tych XX wieku, mozaika pewnie też.


Podpowiedź II (28 IV, 21:45) Na budynku jest taka mozaika:





Podpowiedź III (29 IV, 18:30) Palarnia od zewnątrz (mozaika z pierwszego zdjęcia znajduje się po wewnętrznej stronie tej obdrapanej ścianki) oraz jedna z mozaik naściennych na budynku (akurat nie ta ze zdjęcia nr 2.)





Podpowiedź IV (3 V, 18.30) Dużo szerszy widok:





Er korzystając z tego, że miejsce to odwiedzuł był SyreniGród, wskazła na prawidłową lokalizację. W nagrodę - szklanka wody z roztopionego wczorajszego śniegu.

14 komentarzy:

  1. Mnie się kojarzy ze źródłem wody oligoceńskiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest to źródełko wody, ale pomieszczenie rzeczywiście wielkością i wyglądem przypomina takowe. Gdyby tylko w latach 60-tych budowano źródła wody oligoceńskiej to pewnie właśnie tak by wyglądały.

    A samo pomieszczenie ma raczej związek z żywiołem ognia, niż wody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Publiczne WC? Strzelam jak kulą w płot, he, he

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie. To jest miejsce, do którego wstęp mają tylko nieliczni - dlatego jest względnie zadbane. Ja robiłem zdjęcie przez szybę z zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja wymiękam. Nie jestem palaczem. Nie mam bladego pojęcia, gdzie to :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie jestem. Palarnię oglądałem zzewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja odpadam. Nie mam bladego pojęcia, gdzie ta ściana jest :-(-

    OdpowiedzUsuń
  8. Daję zatem podpowiedź nr 3.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzecia podpowiedź wygląda mi trochę na Instytut Geologii przy Rakowieckiej, ale pewnie to nie to.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodałem czwartą podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  11. w życiu nie widziałem tych budynków.
    ale czwarta podpowiedź przypomniała mi, że coś takiego widziałem we sieci, konkretnie u naszego kolegi:

    http://www.syrenigrod.fotolog.pl/kombinat-dzwigow-osobowych,2194919,link.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam, fakinszit. Po dwóch latach pracy przy PoDstępu wypadałoby rozgadnąć.. :(

    OdpowiedzUsuń