poniedziałek, 6 grudnia 2010

1397. - Hanna Gronkiewicz-Waltz wygrała wybory na miss mokrego podkoszulka w gimnazjum nr 4.

Gdzie zbudowano gołębiom taką wygodną latrynę nad głowami ludzi? Adresik poproszę :) H_Piotr.
PS. Nie jest to oczywiście pierwszy lepszy trzepak podwórkowy. Nie jest to w ogóle trzepak. Na podwórko da się wejść bezproblemowo.

Nomad ciut pookręcił z adresami, ale uznaję odpowiedź, bo nie jestem czepliwy. Sam często jestem z adresami na bakier. W nagrodę możesz rozwiązać sprawę znikniętego mydła.



Aneks do zagadki ukazujący, na czym siedzą gołębie (poza tym, że na własnych czterech lierach :)

8 komentarzy:

  1. Owszem, na Walicowie, ale numer nie ten. Powiem od razu: masz do wyboru 10, 12, 14 lub 20, z czego 20 to blok osiedla Za Żelazną Bramą.

    OdpowiedzUsuń
  2. no to 10, bo 12 to ten rozpi... rozwalony dom...

    OdpowiedzUsuń
  3. Roztentegowany to 14. Narożny z ul. Ceg... ul. Pereca to 10. Środkowy to 12.

    Już sam zgłupiałem, ale zagadkowe podwórko to na 66% "dwunastka", a na 33% "dziesiątka". Na 1% zaś jest to zdjęcie Kai Paschalskiej po fotoszopie.

    OdpowiedzUsuń
  4. aj widzisz, nie chciało mi się grzebać, wiedziałem, że to ten obok roz...tentegowanego... Na przeciwko Aurum.

    OdpowiedzUsuń
  5. Michał - tam są takie rusztowania na podwórku, coby się kamienica nie zeszła w praniu... znaczy do środka nie stentegowała...

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, nie wpadłem na to, żeby z tego zrobić zagadkę, a już "zdjąłem iksa", więc pozwól, że odpowiem zdjęciem (które zaraz dodam).

    OdpowiedzUsuń