poniedziałek, 4 stycznia 2010

Zagadka nr 237


Na dobranoc:
1. Cóż to za eee...eeelegancka ulica?
2. Jak nazywała się, zanim zaczęła nazywać się tak, jak obecnie?

Było wiele domysłów, ale zdecydowanie pierwszy udzielił prawidłowej odpowiedzi Szymon Patoka, który w nagrodę otrzymuje możliwość pomalowania wszystkich budynków ze zdjęcia w Paincie i wysłania do urzędu dzielnicy jako pomysłu na rewitalizację terenu.

Aha, i Pduńcz - wyróżnienie za trafne wskazanie dokładnej lokalizacji. Dopiero teraz zauważyłem, że wysłane prawie w tym samym czasie, co Szymona, ździebko później.

8 komentarzy:

  1. To na pewno III kolonia WSM - obstawiam Krasińskiego 16...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewentualnie V - wtedy coś wychodzi Marymoncka/Słowackiego..

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowackiego naprzeciwko DH Merkury?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym stawiała na Słowackiego,ale przy Krasińskiego też stoją podobne. Jeśli toto po prawej to ścieżka rowerowa-to mur beton Słowackiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kojarzy mi się z Żoliborzem, ale nie jestem takim znawcą jak Wy!;) Pomysł bloga fajny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szymon jako pierwszy podał prawidłową odpowiedź: kiedyś Marymoncka, dziś Słowackiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedyne co mnie cieszy,to to że tym razem dla odmiany wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń