niedziela, 4 marca 2012

2378 znaleziono drzwi do Narni ...


Ciekawe, gdzie?

I Jak to z drzwiami do Narni bywa, te są chronione przez Aslana ;)
II Tych Aslanów jest tam dużo ... osiem, a i tych drzwi powinna być jeszcze jedna para.
III Na mój gust, to za tymi drzwiami znajdziemy ... zawór :)

Dziwne, bo wydawało mi się, że w tym miejscu to każdy był co najmniej kilka razy ...
Na przykład w czasie uroczystości ... hm ... To będzie kolejna podpowiedź ;)


MichalJ wysłucha Symfonii z Narnii  :)

7 komentarzy:

  1. Dużo lwów jest przy pałacu Lubomirskich na pl. Żelaznej Bramy, ale czy aż 8? I czy są tam żeliwne drzwi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, brawo :D

    Już chciałem dać podpowiedź, że tam uroczystości sierpnia się odbywają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sensie, że plac Krasińskich? Patrzyłem na zdjęcia i nie widziałem tych drzwiczek tam...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tu trochę widać:
    http://bi.gazeta.pl/o/a/forum/498/7/498760.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. http://i2.fmix.pl/fmi1434/1cd80772002999134f5c839d

    To miała być podpowiedź ... Ale tak w ostateczności już :)

    OdpowiedzUsuń