wtorek, 27 marca 2012

2399. - Ludzie tłumnie na Placu Konstytucji witają dwudziesty piąty wiek. Galę prowadzi Agata Młynarska, a gwiazdą jest Maryla Rodowicz.

Epokowe wydarzenie! Nie, nie mówię o występie Maryli Rodowicz na Pl. Konstytucji.

Oto pierwsza zagadka z Gógiel Stritwiu. Czemu? Po pierwsze dlatego, że zabierałem się do zadania tej zagadki już od jakiegoś czasu, ale nigdy mi nie było tam po drodze (a nie chciałem, by ktoś mnie ubiegł ;) A po drugie - mój aparat nie jest aż tak szerokokątny, aby zmieścić całego tego kolosa w jednym kadrze. Po trzecie - chciałem wypróbować.

Pytania: Gdzie to stoi? Co się tam mieści? Kto za to zapłacił?
H_Piotr.

PS. Mam nadzieję, że Arcygógiel mnie nie ścignie za to :)

Roody102 dostaje pomp... dobre i złe czasy.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czyli:
      - ulica Szamocka
      - ZUS się tam (nie) mieści
      - pan, pani, społeczeństwo

      Jak pierwszy raz to zobaczyłem, to musiałem zejść z roweru i walnąć się pompką, żeby uwierzyć - zdjęcie nie oddaje skali "założenia"!

      Usuń
  2. Wszystko zgadzasie.

    Mam nadzieję, że chociaż nie złamałeś sobie pompki?

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja idę na taras (i wracam za ras) walnąć się swoją pompką, bo też nie mogę uwierzyć. ZUS 67...

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na ZUS. to jeszcze jest w miarę przyzwoita architektura ;-) czyżby świadoma inspiracja GUS-em? (w sumie, różnica tylko jednej literki).

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym zwrócić uwagę, że po mojej 2400 minus dwa, powinna nastąpić 2400 minus jeden co daje ... 2399 zagadkę :)

    Przepraszam za zamieszanie, ale mi to 400-lecie Złotopolskich pasowało bardziej do takiego, enigmatycznego, napisania numeracji :)

    OdpowiedzUsuń