środa, 18 lipca 2012

2474.

Może trochę nietypowa zagadka.
Oto zdjęcia makiety pewnego niezrealizowanego warszawskiego budynku:


1. Co to miał być za budynek? Jakie miało być jego przeznaczenie?
2. Kto go zaprojektował?

I część zagadkowa (=sam nie wiem; może ktoś znajdzie tę informację)
3. Gdzie miał stanąć?

Co do trójki - wyczytałem tylko tyle, że był projektowany pod konkretną lokalizację.

H_Piotr.

Roody102 dostaje tylko pół melodii bo czitował ;)

Pytanie o miejsce jest wciąż aktualne.

8 komentarzy:

  1. 1) Teatr Symultaniczny Andrzeja Pronaszki
    2) Szymon i Helena Syrkusowie wespół z wyżej wymienionym

    OdpowiedzUsuń
  2. O, skubany! Wiedziałeś.

    Jakżeś do tego doszedł? No i czy może wiesz, gdzie miał stanąć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem gdzie i nie powiem jak ;) Ale powiem, że skorzystałem z technologii, a nie z wiedzy - pierwszy raz widziałem to na oczy i pierwszy raz słyszę o tym projekcie, a nawet o tej postaci! Ha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się domyślam, o jaką nowoczesną technologię się rozchodzi :)

    Szkoda, bo liczyłem na to, że ktoś napisze GDZIETO.

    OdpowiedzUsuń
  5. A następnym razem obrócę zdjęcia do lustrzanego odbicia i technologia nie pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lustrzane odbicie nie wystarczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet w Praesensie nic o lokalizacji nie ma. To ja więcej pomysłów nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, może jeszcze kiedyś się odnajdzie...

    OdpowiedzUsuń