niedziela, 30 września 2012

2560

E?
Niestowarszyszony Cryo wie.

6 komentarzy:

  1. moja (wielka) przygoda z "zagadkami warszawskimi" zaczęła się od takiego znaczka na ślepej ścianie. pół dnia głowiłem się, gdzie go widziałem i wygłowiłem, że na Książęcej. potem okazało się, że zagadka była z Polnej.
    potem okazało się, że takich "grobów" jest mnóstwo w Warszawie. właściwie, to co one znaczą? że właścicel nie był starozakonny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan Samochodzik twierdzi, że to jest znak Templariuszy i oznacza "kilka skarbów"

    http://galeriann.pl/pics/004_templariusze/teresa_wilbik/10.jpg

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to ani ten z Książęcej (był), ani z Polnej (był), ani z Szucha (był). Ale Śródmieście Południowe. Podpowiedź foto dam zaraz.

    OdpowiedzUsuń
  4. ...Eklektikos....na Mokotowskiej 50.Kilkanaście lat temu była odnawiana .

    I jeszcze mała uwaga do nowego interfejsu na blogspocie wczorajidzis i drugim także,który pozbawił"niestowarzyszonych" pisania komentarzy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cryo - tak, to tam.

      Niestety, ostatnio wlatywało mi w komenty tyle spamu, że było to jedyne - na razie - wyjście. Przepraszam.

      Usuń
    2. Marcin - dobrą blokadą na spam jest ustawienie moderowania wszystkich komentarzy starszych niż np. tydzień czy dwa. Tam najczęściej spam wpadywuje u mnie.

      Usuń