niedziela, 14 lutego 2010

Zagadka nr 338.

Dacie radę?
Dodałem podpowiedź, ale w zamian poproszę jeszcze dodatkowo nazwisko projektanta i nazwę budynku. Jest to napisane na tablicy na budynku z podpowiedzi. Hrabia_Piotr.
Podpowiedź I:


Podpowiedź II, czyli budynek w całości:
Podpowiedź III:

Nie za bardzo wiem, jak tu Wam podpowiedzieć... Pokazałem juz cały budynek (pałac), pokazałem jego małego sąsiada (domek ogrodnika)... Obiekt znajduje się w ścisłym Śródmieściu, w otoczeniu wielu ruchliwych ulic (i piesi i samochody), jednak jest schowany w podwórku.

Jola się w końcu ulitowała i odpowiedziała. W nagrodę mozesz iść na spotkanie z ogrodnikiem w jego małym domku.

10 komentarzy:

  1. to jest jakiś budynek przy kościelny?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dom Ogrodnika na I zdjęciu - jak sam napisałeś a na II - Pałac Brzozowskich wg projektu Bronisława Żochowskiego-Brodzica, ul Bracka 20 A

    OdpowiedzUsuń
  3. Otóż to! W końcu! Czemu musiałem tyle czekać?

    OdpowiedzUsuń
  4. :) - ja tez wciąż czekam na Twoją odpowiedź na mojego maila...ale ostatecznie mogą byc kolejne zagadki!

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie doczekałabyś się, bo go nie dostałem. Adres jest taki:
    fenomenwarszawy (małpa) gmail (kropka) com

    OdpowiedzUsuń
  6. ono trzeci mail na ten adres wysyłam.. może teraz dojdzie - ale na twoje zagadki też czekam!

    OdpowiedzUsuń